måndag 21 mars 2011

Måndag 21/3 - Eftermiddag

En hel vecka sedan jag skrev senast. Förlåt?

Måndag. Var iaf utvilad på jobb, ovanligt lugn måndag. Detta måste betyda att tisdagen blir hemsk.

Trevlig helg, supercupen på TV med Viktor på lördag dag, följde upp detta med massiv vinst i Tichu, Charlie/Totte 1180 - Såne/Viktor -80. Har jag nämnt att Tichu är klart skicklighetsbaserat? Kvällen fortlöpte med spritschack tillsammans med Totte och ett gäng trevliga teknologer. Söndagen spenderades med bakfylla.

Jag är för gammal för det här.

Nu måndag eftermiddag, börjar med att slösurfa och förlora mig själv i forntidens misstag. Jag låter Robert Smith tala för mig:

"Never quite said what I wanted to say to you
Never quite managed the words to explain to you
Never quite knew how to make them believable
And now the time has gone
Another time undone"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar